17.8.2013

Kakku kuin koru




"Ei sinun tarvitse kertoa minulle,
kuinka suuresti minua rakastat, 
jos vain jaksat hidastaa askeleitasi omiini sopiviksi, 
kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan. 

Sinun ei tarvitse kertoa, 
että olen sydämesi valittu, 
jos vielä vuosienkin jälkeen jaksat silmilläsi 
etsiä minun silmäni ja jäädä niihin kiinni. 

En pyydä sinua todistamaan rakkauttasi,
jos vain jaksat ymmärtää minua silloinkin, 
kun en itsekään itseäni ymmärrä, 
ja pysyä samassa huoneessa kanssani 
kun olen itsellenikin sietämätön.

Ei sinun tarvitse kertoa minulle, 
kuinka suuresti minua rakastat, 
mutta kerro Rakkaani silti. 
Kerro usein, jotta rakkauden kipeä korvani kuulisi sen, 
mitä vapiseva sydämeni jo tietää."





Rankan ensimmäisen työviikon jälkeen, koitti perjantai ja vapaapäivä! Lepoa ei ollut luvassa, vaan hääkakkujen tekoa 120 hlölle. =)

Tämän kakun tekoa olen odottanut jo kauan. Tapasimme avioituvan pariskunnan kanssa alkukeväästä ja sain heiltä kuvan unelmien hääkakusta. Kuvassa oli häkellyttävän kaunis kakku, kakku kuin koru! Puseroon hiipi pelko, osaanko toteuttaa mitään niin herkkää ja kaunista.  No, tässä on minun versioni "korukakusta".



Kakussa suklainen pohja ja välissä nougatsuklaakreemiä. Päällinen vaahtokarkinmakuista kaulintamassaa. Kerroskakun lisäksi tein kaksi levykakkua, jotta kakkua riittää taatusti ihan jokaiselle.


Lämpimät onnittelut tuoreelle avioparille ja kiitos luottamuksesta!


Pin It now!

21 kommenttia:

  1. Kaunis! Hienosti toteutettu kakku!

    VastaaPoista
  2. Oi, miten kaunis, todallakin kuin koru <3

    VastaaPoista
  3. Kaunis, todella kaunis! Oikea taideteos!!

    VastaaPoista
  4. Tämä on kyllä kaikkien aikojen kaunein kakku.

    VastaaPoista
  5. Kaunotar! Ihanat romanttiset värit!

    VastaaPoista
  6. Ei voi kuin ihailla tätä kakkua!

    VastaaPoista
  7. Koru tämä on!!! Huikaisevan kaunis ja värit on taivaallisen ihanat. Tuon runon muuten kaasoni luki häissämme, ah niin koskettavan herkkä...

    VastaaPoista
  8. Oi oi oi, miten kaunis kakku. Kerrassaan upea.

    VastaaPoista
  9. Ihan mielettömän upea! Oikean ihmisen puoleen on hääpari kääntynyt kun kakkua ovat lähteneet tilaamaan, täydellinen luomus!! <3

    VastaaPoista
  10. Olispa ihana joskus maistaa noin kaunista kakkua.

    VastaaPoista
  11. Todella kaunis kakku. Varmasti hääparikin oli tyytyväinen tähän :-).

    VastaaPoista
  12. Todella kaunis kakku. Varmasti hääparikin oli tyytyväinen tähän :-).

    VastaaPoista
  13. Kakku, kuin kymppi!
    Kaunis, hienostunut, tyylikäs, houkutteleva ! .... nam-nam silmäruokaa Ü !

    VastaaPoista
  14. Tähän ei riitä sanat... Herkkä, kaunis ovat ainakin jotain sinnepäin. Jos häät olisivat edessä niin tietäisin kenen puoleen kääntyisin ja millaista kakkua toivoisin 😊
    - minttu

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Valitettavasti joudun väliaikaisesti laittamaan sanavahvistuksen päälle. Roskapostia tulee niin kovasti. =(